logo

biznes-ekonomia
Czy nieprzyjemne zachowanie sprzedawcy może zwiększyć sprzedaż?

Czy nieprzyjemne zachowanie sprzedawcy może zwiększyć sprzedaż?
Tak, nieprzyjemne zachowanie sprzedawców może zwiększyć sprzedaż, ale dotyczy to raczej luksusowych produktów. Metoda jest dość prosta, sprzedawca daje do zrozumienia klientowi, że go na dany luksusowy produkt nie stać, klient chce udowodnić, że sprzedawca się myli.
Popularne pytania
Do czego amerykańskim wojskom służyły kurczaki?
Jak długą linię można narysować przy pomocy jednego całego ołówka?
W ilu krajach język włoski jest językiem urzędowym?
Co zrobić, gdy Google Play nie działa?
Czy abstynencja seksualna wzmaga popęd?
Czy we Francji przed 1965 rokiem zamężna kobieta mogła podjąć pracę?
Który francuski zabytek jest najwyżej oceniany przez turystów?
Jaki procent ludzi ma statystycznie większą skłonność do zapamiętywania wydarzeń, których nie było?
Czy dźwięk rozchodzi się szybciej w wodzie czy w powietrzu?
W którym europejskim kraju nie można się całować w pociągu?
Jak po twarzy poznać, że ktoś nam naprawdę współczuje?
Co jest na zdjęciu?
Który polski browar jest najstarszy?
Czy to prawda, że jeśli pies ma suchy nos to z pewnością ma gorączkę?