logo

biznes-ekonomia
Czy nieprzyjemne zachowanie sprzedawcy może zwiększyć sprzedaż?

Czy nieprzyjemne zachowanie sprzedawcy może zwiększyć sprzedaż?
Tak, nieprzyjemne zachowanie sprzedawców może zwiększyć sprzedaż, ale dotyczy to raczej luksusowych produktów. Metoda jest dość prosta, sprzedawca daje do zrozumienia klientowi, że go na dany luksusowy produkt nie stać, klient chce udowodnić, że sprzedawca się myli.
Popularne pytania
Czy polowania na czarownice odbywały się tylko w Europie?
Czy oczy noworodków wytwarzają łzy?
Jak poradzić sobie z tremą przed publicznym występem lub egzaminem?
Czy w Polsce istnieją się miasta widma?
Jaki frywolny zwyczaj panował w polskich domach w pierwszych wiekach naszej państwowości?
W którym kraju, oprócz Japonii, używa się do jedzenia pałeczek?
Czy obserwator jest w stanie oszacować na jak długo wieloryb zanurkuje w głębiny?
Jak po twarzy poznać, że ktoś nam naprawdę współczuje?
Co przedstawia zdjęcie?
Dlaczego rosyjskie rakiety nie startują 24 października?
Dlaczego skafandry astronautów są białe?
Jak generał Pinochet tłumaczył obalenie władzy komunistów w Chile?
Co ma wspólnego fast food i astma?
Czym w średniowieczu różniły się wiedźmy angielskie od tych na kontynencie?