logo

biznes-ekonomiaCzy nieprzyjemne zachowanie sprzedawcy może zwiększyć sprzedaż?

Czy nieprzyjemne zachowanie sprzedawcy może zwiększyć sprzedaż?

Serwis nie ma dotacji z Unii czy państwowych firm, są tylko 2 nieinwazyjne reklamy Googla, bardzo prosimy o wyłączenie adblocka

Tak, nieprzyjemne zachowanie sprzedawców może zwiększyć sprzedaż, ale dotyczy to raczej luksusowych produktów. Metoda jest dość prosta, sprzedawca daje do zrozumienia klientowi, że go na dany luksusowy produkt nie stać, klient chce udowodnić, że sprzedawca się myli.
Popularne pytania
Z jaką prędkością może biec królik?
Ile księżyców ma Jowisz?
Która armia jako pierwsza posiadała czołgi wyposażone w radiostację?
W którym roku zaczęto emisje serialu “Świat według Kiepskich”?
Czy można się samemu zahipnotyzować?
Które państwa bloku wschodniego transmitowały lądowanie Amerykanów na Księżycu?
Co jest najczęściej kradzione w sklepach spożywczych?
Jakie są skutki noszenia niedopasowanego biustonosza?
Czy niskotłuszczowa jest dobra dla serca?
Dlaczego żarłacz biały nie przepada za jedzeniem ludzi?
Kto jest silniejszy biorąc pod uwagę relacje do wagi ciała: słoń czy goryl?
Dlaczego marszałek Pétain zdecydował się na podjęcie współpracy z Niemcami?
Ile waży największa dynia świata?
Co oznacza imię Aaron?