logo

biznes-ekonomiaDlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?

Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?
Oczywiście chodzi o kasę. W filmach, serialach, w programach telewizyjnych czy w praktycznie każdym kanale na YouTubie, ale nie w naszym, wszystko jest na sprzedaż. Jeśli więc producent danego samochodu zapłaci za tzw. lokowanie produktu emblemat marki na pewno się tam pojawi. Oczywiście zasada ta nie dotyczy programów motoryzacyjnych, gdzie testowane są pojazdy. Lokowanie produktu dotyczy praktycznie wszystkiego, od piwa po batoniki czy sieci fitness.
Popularne pytania
Które państwo jako pierwsze zaczęło oznaczać towary "made in ...."?
Czym Jean-Jacques Rousseau proponował zastąpić chrześcijaństwo?
Kiedy powstało Wolne Miasto Gdańsk?
Co to jest bitcoin?
Mieszkańcy których państw mają najgorsze nawyki żywieniowe?
Czy człowiek może biec po wodzie?
Co znajduje się na obrazie?
Czy ziewanie jest zaraźliwe?
Kiedy powinno się jeść śniadanie?
Skąd pochodzi zwyczaj całowania kobiety w rękę?
Kogo na Ziemi jest więcej - kobiet czy mężczyzn?
Który z polityków nigdy nie musiał chodzić do toalety?
Skąd się wzięła nazwa firmy "Reebok"?
Jaki procent Nowego Jorku stanowią tereny zielone?