internet
Zostań w domu z szybkim internetem domowym
Konieczność wykonywania pracy w sposób zdalny czy nauka przez internet spowodowały, że stabilny internet domowy jest niezbędny do codziennego funkcjonowania. Nie tylko wywiązywanie się z codziennych obowiązków, ale też dostęp do rozrywki czy możliwość kontaktu z bliskimi, nie byłyby bez tego możliwe. Jaki internet wybrać, by móc komfortowo korzystać z sieci w okresie epidemii?
Internet domowy w T-Mobile – bez zakłóceń
Od początku trwania epidemii, sieci komórkowe odnotowały zwiększone zapotrzebowanie na transmisję danych. Nic dziwnego, skoro szkoły i przedszkola zostały zamknięte, a mnóstwo osób przeszło na zdalny tryb pracy. T-Mobile udało się sprostać temu wyzwaniu – sieć działa bez zakłóceń. Warto przy tym podkreślić, że operator oferuje internet domowy w wersji mobilnej. Dzięki temu mogą skorzystać z niego klienci, do których nie dociera tradycyjny internet na kablu, a także osoby, które cenią sobie wygodne rozwiązania.
Szybki internet w domu – w abonamencie za 1 zł
Osoby, które szukają stabilnego internetu domowego w korzystnej cenie, mogą skorzystać z oferty T-Mobile. Klienci dostają do wyboru trzy różniące się wielkością pakiety: 100 GB, 200 GB i 300 GB. W każdej z ofert, przez pierwsze dwa miesiące trwania umowy, za abonament zapłacą jedynie złotówkę. To szansa na spore oszczędności i możliwość korzystania z szybkiego internetu za symboliczną kwotę. W każdym z trzech wariantów abonamentowych klienci podpisują umowę na 24 miesiące. Dodatkowo, do umowy można dobrać wysokiej klasy router, którego cena zwykle wynosi kilka złotych miesięcznie i jest doliczana do kwoty abonamentu.
Stabilny internet domowy – dostępne pakiety
Klienci T-Mobile dostają do wyboru trzy pakiety o różnej wielkości: https://www.t-mobile.pl/internet-domowy/cat10034.chtml. Mogą wybrać ten, który najbardziej im odpowiada, w zależności od własnych potrzeb i intensywności korzystania z sieci:
100 GB
200 GB
300 GB
W podanych wyżej cenach został już uwzględniony rabat w wysokości 5 zł za zgody marketingowe. Dostępność różnej wielkości pakietów pozwala spersonalizować ofertę i wybrać taką, która będzie jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i intensywność korzystania z sieci domowników.
Zdjęcie: pixabay.com,
Tekst: nadesłany przez partnera.