logo

sportCo pić podczas wysiłku fizycznego?

Co pić podczas wysiłku fizycznego?

Serwis nie ma dotacji z Unii czy państwowych firm, są tylko 2 nieinwazyjne reklamy Googla, bardzo prosimy o wyłączenie adblocka

Najlepszy jest napój izotoniczny własnej roboty z np: cytryną, miodem, solą i wodą mineralną albo ostatecznie tylko niegazowana woda mineralna lub izotonik z niską zawartością cukru. Należy pamiętać, że podczas wysiłku fizycznego tracimy duże ilości składników mineralnych, które należy uzupełnić. Napój izotoniczny można sobie zrobić domowym sposobem - do wody należy dodać cytryny, nieco soli (na 1 litr pół płaskiej łyżeczki soli) - sód z soli zwiększy nasze pragnienie, można dodać nieco miodu, aby poprawić smak. Podczas wysiłku fizycznego tracimy sód, potas, magnez, wapń oraz rozpuszczalne w wodzie witaminy C, B. Woda mineralna szybko uzupełni minerały jednak witaminy powinniśmy uzupełnić w urozmaiconej diecie.
Popularne pytania
Co jest najczęstszą przyczyną swędzenia ciała?
Skąd wziął się zwyczaj ubierania choinki w święta?
Kto odpowiada za stworzeniu terminu „polskie obozy koncentracyjne”?
W którym roku zorganizowano pierwszą wycieczkę?
W którym roku powstała pierwsza polska książka kucharska?
Czy w idealnym związku mężczyzna powinien być inteligentniejszy od żony?
Czy wzywając pogotowie lepiej dzwonić na numer 112 czy na 999?
Czy wyprostowana postawa wpływa na samopoczucie?
Ile ważył pierwszy telefon komórkowy?
Jakie były reakcje Niemców kiedy Wielka Brytania wypowiedziała wojnę III Rzeszy?
Co to za zwierzę?
W jakim celu Duńczycy gromadzą rozbite talerze?
W którym kraju pojawiły się pociągi wyposażone w "wagony randkowe"?
Dlaczego Aztekowie używali pałek zamiast ostrej broni?