logo

sportJak zapobiec zakwasom po treningu?

Jak zapobiec zakwasom po treningu?

Serwis nie ma dotacji z Unii czy państwowych firm, są tylko 2 nieinwazyjne reklamy Googla, bardzo prosimy o wyłączenie adblocka

Przede wszystkim trening nie powinien dopuszczać do bólu. Jeśli jest z różnych powodów niemożliwe najlepiej przygotować organizm do dużego wysiłku wykonując porządną rozgrzewkę przed treningiem i 10-minutowe rozciąganie. Można również przygotować konkretne partie mięśni przy użyciu wałka piankowego lub maści rozgrzewającej. Niektórzy trenerzy sugerują picie świeżego soku z wiśni, sok zawiera dużą ilość witaminy C, działa antyzapalnie. Z badań wynika, że idealnym napojem na zakwasy jest sok z arbuza, zawarty w soku aminokwas (L-cytrulina) skutecznie usuwa z mięśni kwas mlekowy.
Popularne pytania
Ile dzieci urodziło się dzięki wymianie studenckiej Erasmus?
Ile kilometrów autostrad odziedziczyliśmy po Niemcach na ziemiach odzyskanych?
Ile książek napisał przywódca Korei Północnej - Kim Dzong Il?
Jaki eksperyment z młotkiem i piórkiem przeprowadził na Księżycu amerykański astronauta?
Jak osoba ruda przefarbuje się na czarno to jaki kolor wyjdzie?
W którym europejskim kraju zabronione jest śpiewanie kolęd?
Jak jest po japońsku “poproszę 4 pomidory”?
Dlaczego Hitler na swojego następce wybrał Dönitza?
Jak działa światłowód?
Kiedy blondynkom ciemnieją włosy?
Kiedy powstał pomysł drugiej Jałty?
Jaki wpływ na mózg mężczyzny ma widok skąpo ubranej kobiety?
Czy powiedzenie “rozmnażają się jak króliki” ma swoje uzasadnienie?
Jak skutecznie pozbyć się złego nastroju